4 en 5 april

5 april 2019 - Mossel Bay, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Weer even een update van de afgelopen twee dagen.

Gisteren werden  we wakker van de regen in Kaapstad. Mmmm dachten we gelijk, als dat ons Tafelberg tripje maar niet verstoort.... Vanuit hotel richting de autoverhuurder gelopen en onderweg lekker ontbeten. De auto (lijkt op koekblik) in gestapt en met samengeknepen billen het verkeer, linksrijdend, in Kaapstad getrotseerd.

De Tafelberg konden we helaas niet op, dus we zijn de zuidkaap rondgereden via Kaap de Goede Hoop ( net niet geraakt trouwens) richting Stellenbosch. Daar hebben we fantastisch overnacht op een wijnboerderij. We hadden een cabin tussen de wijnranken geboekt, maar deze zat zonder stroom dus kregen we de honeymoon suite. Het comfort laat zich raden 😁.

Vanochtend richting Swellendam gereden. Dat raakte ons minder, behalve een gesprekje met een paar super vriendelijke Zuid-Afrikanen. We zijn door gereden naar Mosselbaai. Was dat even een goede beslissing! We hebben prachtige B&B aan het strand, waar de golven echt prachtig rollen voor de surfliefhebber. Wij hebben gewandeld en werkelijk fantastisch gegeten aan het strand.

Morgenvroeg gaan we hier een rondje hardlopen, daar leent de omgeving zich geweldig voor maar is ook goed voor ons, anders laat het lekkere eten en de wijn zijn zichtbare sporen op de weegschaal straks na ......

Een heerlijke en avontuurlijke dag achter de rug. Morgenochtend maken we weer ons nieuwe plan. Zondag ‘moeten’ we in Kenton zijn. Nog zo’n 600 km te gaan en zoveel te zien. Dat wordt kiezen!! Trusten allemaal!

1. Charlotte schuring:
    6 april 2019
    Amazing😜😜😜
  2. Heidi Schuring:
    6 april 2019
    Wauw! die eerste foto! indrukwekkend.
  3. Per:
    7 april 2019
    Volop avontuur! Mooi om de verhalen te lezen.
  4. Alien:
    7 april 2019
    Prachtig!!!
  5. Danielle:
    8 april 2019
    inderdaad wow die eerste foto. Zo zie je de tafelberg niet vaak!
  6. Hennie wietze:
    9 april 2019