We did it, together!

4 mei 2019 - Kenton-on-Sea, Zuid-Afrika

Onze musical The Lion King uitvoering zit erop! En jeetje wat waren wij verrast (zeker na de dramatische generale repetitie). “Onze kinderen”  waren fantastisch! Ze speelden hun rol zoals gehoopt en samen met de kleding, zelfgemaakte decors en de schmink was het een prachtig plaatje. Teachers  waren in stijl, co-teachers kwamen zelfs gekleed in traditionele Khoisan gewaden. Echt iedereen had zooooo zijn best gedaan! Wij waren zelf ook gekleed in Zuid- Afrikaanse dracht met bijbehorende gezichtstekeningen. Gaf het allemaal net iets extra’s.

Tijdens de start van de musical betrapten wij ons zelfs op een brok in de keel en wat vochtige ogen, want hier hadden we samen met de kinderen zo hard aan gewerkt de afgelopen vier weken. En dan dus met dit resultaat. Wauw! De kinderen genoten van hun rollen en deden het geweldig! Gasten gebruikten de door ons neergelegde muziekinstrumenten of klapten mee met de liedjes, een prachtige omlijsting van het optreden.

Ouders, grootouders en anderen kwamen ons bedanken voor onze inzet om hun (klein) kinderen te zien ‘shinen’ on stage. En trots dat ze waren! Het is voor ons niet in woorden uit te leggen wat het woord “samenleving” hier voor inhoud heeft, zo warm en oprecht naar elkaar en ook naar ons.

De uitvoering was voor ons de kers op de taart van onze reis. Een mooiere afsluiting van deze bijzondere vijf weken hadden wij ons niet voor kunnen stellen.

Wij hebben echt genoten, van elk moment, van elkaar, van dit prachtige land, van Kenton on Sea en hun bewoners, van de Bushwillow school en alle kinderen, hun (co) teachers en hun ouders. We zijn in korte tijd volledig opgenomen en hebben echt deelgenomen aan het leven hier.

Ons laatste weekend is aangebroken. Maandag vliegen we terug met een fantastische herinnering in ons hart.

Bedankt dat jullie via deze blog met ons mee hebben gereisd.

Baie liefde

Silvia en Angela

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Monique:
    4 mei 2019
    Wauw wat een super ervaring, en wat goed gedaan ladies 😘
  2. Per:
    4 mei 2019
    Super gedaan! En wat een prachtige foto's! Goede laatste dag en een fijne terugvlucht! Tot snel.
  3. Danielle Janssen:
    4 mei 2019
    Wauw! Wat een mooie afsluiting van jullie prachtige reis.
    En wat is het geweldig om dit samen met je zus te mogen beleven.
    Door jullie prachtige foto’s en leuke verhalen, leek het alsof ik er zelf af en toe bij was. Een hele goede reis toegewenst😘
  4. Margreet Schuil:
    5 mei 2019
    Onder de indruk ladies. Op deze koude zondagochtend kippenvel op mn armen (niet van de kou). Wat een gave reis met een fantastisch slot! Dat je dit als zusjes mag ervaren is toch een groot moment in je leven. Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's.
    Nog even nagenieten. Morgen een goede en veilige terugreis.

Liefs
  5. Laura:
    Prachtig! 🥰
  6. Wiepie:
    5 mei 2019
    Wat bysûnder om dit mei te meitsjen, ek ik ha der fan genoaten! Hjoed noch in noflike dei en moarn in goeie flucht! Groetnis Wiepie
  7. Judith:
    5 mei 2019
    Een mooie afsluiter na een prachtige reis. Bedankt dat we met jullie mee mochten genieten. Ik wens jullie een goede reis terug en tot snel in het koude natte Nederland 😘
  8. Lidy Hummel-van Leeuwen:
    6 mei 2019
    Lieve meiden, geweldig om dit te ervaren, het heeft een extra dimensie aan jullie leven gegeven, denk ik. nogmaals een voorspoedige reis en een behouden thuiskomst. Liefs Fokke en Lidy
  9. Clemens:
    7 mei 2019
    Mooie verhalen heb ik gelezen., mooie foto's gezien, nu alweer voorbij maar de herinnering zal altijd blijven. Zie je/jullie binnenkort weer. Groet Clemens