Wild spotten at Addo Elephant Park

14 april 2019 - Kenton-on-Sea, Zuid-Afrika

Op zaterdagochtend hebben we onze wekker - weer - vroeg gezet, want wij gaan naar Addo Elephant Park. Kort na zeven uur springen we in de auto om rond half negen dit prachtige park in te rijden. Het is een licht bewolkte dag maar perfect - zo blijkt - om de vele dieren te zien. We hadden de hoofdprijs: we hebben Kudu’s gezien, leeuwen, warthogs, beetles maar vooral veel olifanten.  Zo gaaf! Echt in stilte genoten en af en toe een stress momentje want als die olifanten mokken tegen elkaar, en jij zit op 2 meter afstand .... pfff dat is best spannend want ze zijn echt groot!

We zijn echt uren, met onze eigen auto door dit park gereden. Wat een indruk heeft dit op ons gemaakt. Enorm genoten en kwamen echt moe thuis.

Wat fijn dat wij dan een pizzarella ( een grote tuin met een pizza oven en een kok) om de hoek hebben. Daar neergestreken en onze dag doorgenomen met een biertje ( halve liter was de maat daar) en een pizza. Heerlijk, maar het gevolg was wel dat wij om 21.00 uur in bed lagen en een lange nacht tegemoet gingen. Word je heel lekker uitgerust wakker overigens 😁.

Tot zover weer voor nu.

1. Wiepie:
    14 april 2019
    Wy ha hjir yn novimber 2015 ek west, alle oantinkens komme wer poppe!!!
    In hiele belibbenis!!!
  2. Margreet Schuil:
    15 april 2019
    Bij mij ook prachtige herinneringen. Weliswaar niet dezelfde plek, maar wel de prachtige natuur met z'n beestenpracht. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Mooie combi hoor, werken op vrijwillige basis, je steentje bijdragen en daarnaast kunnen genieten van de omgeving. Heel trots op jullie!

Succes met jullie werk. X
  3. Heidi Schuring:
    27 april 2019
    2 meter afstand.. idd spannend.
    en wat een lol met het bier en de pizza. Zie jullie zo zitten !