En dan is het zover... 3 mei Lion King

2 mei 2019 - Kenton-on-Sea, Zuid-Afrika

Deze week stond volledig in het teken van de musical. De reguliere lessen vervielen en alle tijd is gespendeerd aan  het naaien en verzamelen van de laatste kledingstukken, schilderen van decors, oefenen van teksten etc.

Morgen om 17.30 uur is het dan zover. Ouders, grootouders, het hele dorp loopt uit. Vandaag de generale gehad en die verliep dramatisch... kan morgen alleen maar beter gaan. Hakuna Matata!

Ik heb de openingsspeech in m’n hoofd en we gaan in Afrikaanse stijl. Foto’s volgen!

Wish us  Luck!

1. Hennie van der Veer:
    Succes!
  2. Wiepie:
    2 mei 2019
    in hiele protte sukses tawinske moarn, ik sil oan jimme tinke!
    ...... en een slechte generale is een goeie uitvoering ......
    👍toi👍toi👍toi

groetnis út in kâld Fryslân
  3. Judith:
    2 mei 2019
    Komt vast goed. De weg er naar toe is al geslaagd volgens mij.
    Succes en geniet ervan. 😘
  4. Per:
    2 mei 2019
    Hee Ans en Sil! Jullie hebben vast een fantastische uitvoering! Succes en vooral genieten van het moment!
  5. Sjoukje:
    Succes!
  6. Geertje MIEDEMA:
    3 mei 2019
    Als ik kon zou ik wel even om het hoekje willen kijken vandaag! Toi toi toi meiden!
  7. Yvonne:
    Ladies,
    Jullie hebben er in elk geval alles aan gedaan. T kan alleen maar mooi worden. Geniet ervan! Dat hebben jullie toch maar mooi gedaan met z’n 2 tjes !😘
  8. Dianne Sluiter:
    3 mei 2019
    Jullie hebben de kindjes al die weken al een leuke en fijne tijd gegeven, voor hen even wat anders dus dat is al heel wat waard en het hoeft niet perfect. Heel veel succes en vooral, geniet er samen van!!
  9. Alex van der Schaaf:
    Heel veel success !!
  10. Margreet Schuil:
    Ben zo benieuwd!!!!
  11. Lidy Hummel-van Leeuwen:
    4 mei 2019
    houd moed, dat is altijd zo, als het echt moet gebeuren dan is de juiste spanning er en dan gaat alles goed. heel veel succes