Vertrek op 2 april naar Zuid Afrika

21 maart 2019 - Sneek, Nederland

Beste allemaal,

Onze vertrekdatum richting ons grote avontuur nadert nu ineens snel. We vertrekken op 2 april richting Kaapstad om vanaf 9 april in Kenton ( Oostkaap) op de Bushwillow primary school als vrijwilliger onze creatieve bijdrage te mogen gaan leveren.

Wij hebben er veel zin in en hebben deze blog aangemaakt voor wie met ons onze avonturen wil meelezen.

Groet,

Silvia en Angela

1. Margreet Schuil:
    25 maart 2019
    Hé Sil en Angela,
    Zo fantastisch dat jullie dit doen! Ik wens jullie een mooi avontuur toe. Ze zullen blij zijn met jullie.
    Alvast een hele goed reis toegewenst!
  2. Danielle Janssen:
    1 april 2019
    Dames Remery, ontzettend veel plezier toegewenst met deze mooie levenservaring! Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen🙋🏻‍♀️😀
  3. Dianne Sluiter:
    Hallo Angela en Silvia, wat mooi om dit als zussen samen te kunnen en mogen doen. We wensen jullie een hele goede reis en een fijne en bijzondere tijd toe en we zien jullie verhalen met plezier tegemoet!