6 en 7 april

7 april 2019 - Kenton-on-Sea, Zuid-Afrika

Hallo, daar zijn we weer! Vanuit Mosselbaai zijn we - na een intensieve hardlooptraining (pfff... afzien) verder gereden naar Wilderness. Prachtige route om te rijden. Het autorijden is sowieso easy, want er is weinig verkeer. Niet te vergelijken met NL!  Kamer geboekt via Booking.com voor €30. Bleek het een villa te zijn met uitzicht op zee. Niet te geloven, wat een lol! Gave hike gedaan van 4 uur: veel mooie vogels en een (iets minder grappige) slang (brrr...)

Vanmorgen vroeg uit de veren. Om 08.00 uur zaten we in de auto richting Kenton on Sea. Kennis gemaakt met onze hospita en onze intrek genomen in onze cottage voor de komende 4 weken. Klein, maar prima met een prachtige tuin waar wij gebruik van mogen maken :-) Voordeeltje: de zee op 100 m. Morgen maken we kennis met de Bushwillow school en de kinderen. We hebben er zin in, al weten we nog niet hoe we in 4 weken deze musical op poten gaan zetten. We’ ll see!

Groetjes Silvia en Angela

1. Judith:
    7 april 2019
    Veel succes , komt altijd goed!
  2. Monique:
    Succes met alles. xx
  3. Geertje MIEDEMA:
    7 april 2019
    Wat leuk om jullie reis zo te volgen! En wat een prachtige belevenis!
    X
  4. Wiepie:
    7 april 2019
    oant no ta al hearlik genoaten, mar it sil dus no ECHT heve!
    Sukses moarn!
  5. Dianne Sluiter:
    7 april 2019
    Leuk om jullie belevenissen te lezen. Heel veel succes morgen en veel plezier!!
  6. Arno:
    Heerlijk dames genieten
  7. Alien:
    7 april 2019
    Heel veel plezIer morgen op de school!!
    Xxx
  8. Yvonne:
    7 april 2019
    Succes met jullie musical avontuur!
    Jullie kennende komt dat echt goed!
  9. Huigbert:
    7 april 2019
    Prachtig. Een mooie tijd vol bijzondere ervaringen toegewenst!
  10. Sandra Hegeman:
    7 april 2019
    Mooi verhalen, geweldige ervaringen, prachtige plaatjes, genieten dames!
  11. Per:
    8 april 2019
    Fijn dat jullie zijn aangekomen. Met die musical gaat het zeker lukken!
  12. Margreet Schuil:
    8 april 2019
    Prachtige belevenissen en foto's! Goed te horen dat jullie veilig op plaats van bestemming zijn aangekomen. En nu aan het werk. Veel succes en plezier, gaat lukken! X
  13. Laura:
    8 april 2019
    Veel succes met het organiseren van de musical, komt met jullie organisatietalent helemaal goed...! Hakuna Matata :-)
  14. Heidi Schuring:
    9 april 2019
    wauw! wat een natuur! genieten met een grote G
  15. Rins:
    9 april 2019
    Wat een mooie foto's. Succes en ben benieuwd naar de schoolavonturen :-).
  16. Danielle Janssen:
    10 april 2019
    Leuk om jullie ‘op afstand’ te volgen. Wat maken jullie een hoop mee, prachtige belevenissen.
    Wat betreft die musical, dat gaat helemaal goed komen. Veel en vaak oefenen. De kids zullen het vast leuk vinden🤗 en jullie hopelijk ook!
  17. Laura:
    10 april 2019
    succes ladies, wij lezen het vervolg:) ene de groetjes van mij natuurlijk!!!