Kaapstad, dag 1

3 april 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Dag allemaal,

Gisteravond zijn we na een vlucht van ongeveer 12 uur (en vele films later) aangekomen in Kaapstad. Met een taxi waren we zo in ons hotel waar we na een douche (gelukkig was er water..) als een blok in slaap zijn gevallen. Beetje shabby hotel, maar goed, we zijn er!

Woensdag 3 april: Eerst heerlijk ontbeten bij Waterfront. Daarna op de boot naar Robbeneiland. Fantastische gids, die ons allemaal stil kreeg... indrukwekkend om daar te zijn. Fantastisch uitzicht op de Tafelberg, en onderweg pinguïns, zeerobben (ohhh, vandaar de naam..) en dolfijnen! Onszelf daarna maar getrakteerd op een rosé met oesters en sushi. Echt naar ;-)

Nu even een snurkje. Byeee!

1. Charlotte schuring:
    3 april 2019
    Gaaf hoor meiden😋🤪
  2. Per:
    Wow! Bijzondere plek. Kan me heel goed voorstellen dat Robbeneiland heel indrukwekkend was. En wat een heerlijk weer, zo te zien! Enjoy!
  3. Majon:
    4 april 2019
    Gaaf meiden, genieten straalt van jullie gezicht af. Veel plezier . groetjes
  4. Dianne Sluiter:
    5 april 2019
    Niet in te denken dat je 18 jaar in zo'n kleine cel moet zitten. Blijft inderdaad indrukwekkend. Fijn dat jullie zo genieten!
  5. Hennie van der Veer:
    Leuk om te lezen 😘
  6. Hennie wietze:
    9 april 2019
    ziet er prachtig uit, jullie genieten zo te zien